Методична робота - інтелектуальна основа для педагогічної майстерності. В.О.Сухомлинський

Powered By Blogger

вторник, 8 июня 2010 г.

Проектно-конструкторська модель уроку


Проектно - конструкторська модель уроку (ПКМУ)
І. Інформаційна картка уроку літератури №_____
клас_____ дата_____


І. Тема уроку
Шарль Перро як основоположник європейської літературної казки. Збірка «Казки моєї матінки Гуски»
ІІ. Мета літературної освіти учня – читача: цілі, завдання
засвоїти поняття про літературну казку; ознайомити учнів із творчістю французького письменника Ш.Перро на прикладі казки «Попелюшка»; розвивати навички виразного читання, усного зв'язного мовлення; дати визначення паузи; виховувати інтерес до вивчення літератури.
ІІІ. Очікувані результати: учень пояснює, що Ш.Перро є основоположником європейської літературної казки;називає найпопулярніші казки із збірки «Казки моєї матінки Гуски», знає визначення терміну літературна казка, називає причини популярності сюжету про Попелюшку
ІУ. Тип і різновид уроку
урок засвоєння нових знань
УІ. Теоретико - літературні поняття
літературна казка, пауза
УІІ. Літературно мистецькі зв'язки
історія, живопис
УІІІ. Наочні засоби навчання
презентація творчості Ш.Перро
ІХ. Варіативне домашнє завдання
Переказувати казку Ш.Перро «Попелюшка»
Прочитати казку Братів Грімм «Попелюшка»
Знайти відмінності між цими творами







І. Інформаційна картка уроку літератури №_____
клас_____ дата_____
І. Тема уроку Поетизація працьовитості та скромності, ідея винагороди за людські чесноти та страждання, віра в перемогу добра над злом.
ІІ. Мета літературної освіти учня – читача: цілі, завдання
поглиблювати навички аналізу художнього тексту та образів казки; розвивати логічне мислення; працювати над навичками виразного читання; виховувати у школярів високі моральні якості.
ІІІ. Очікувані результати: характеризує Попелюшку (з елементами опису); складає простий план характеристики головної героїні та добирає у тексті приклади до розкриття пунктів цього плану

ІУ. Тип і різновид уроку: аналіз художнього тексту
УІ. Теоретико - літературні поняття
літературна казка, паралелізм

УІІ. Літературно мистецькі зв'язки
образотворче мистецтво

УІІІ. Наочні засоби навчання
мультимедійні засоби ( уривки з мультфільму «Попелюшка», ілюстрації до твору, тексти, дидактичний матеріал до твору.

ІХ. Варіативне домашнє завдання
1. Схарактеризувати найважливіші риси вдачі Попелюшки.
2. Намалювати ілюстрації до твору.
3. Повторити поняття про план та його види

. Інформаційна картка уроку літератури №_____
клас_____ дата_____
І. Тема уроку:
У майстерні літературної казки. Ш. Перро і його «Попелюшка»
ІІ. Мета літературної освіти учня – читача: цілі, завдання
ввести учнів у лабораторію створення літературної казки, її особливості та відмінності; розвивати навички правильного вдумливого читання та розуміння прочитаного. збагачувати словниковий запас

ІІІ. Очікувані результати:
учні працюють в дослідницьких групах та здають звіти своєї роботи;
осмислюють навчальний матеріал за методикою «Кубування», «Карусель», роблять висновки в чому секрет літературної казки

ІУ. Тип і різновид уроку урок-мандрівка
Майстерня літературної казки
УІ. Теоретико - літературні поняття
художня деталь
УІІ. Літературно мистецькі зв'язки
історія, декоративно-прикладне мистецтво, трудове навчання
УІІІ. Наочні засоби навчання
картки для роботи творчих груп, олівці, кольоровий папір, тексти
ІХ. Варіативне домашнє завдання

Інформаційна картка уроку літератури №_____
клас_____ дата_____
І. Тема уроку Урок розвитку зв'язного мовлення
Складання плану характеристики літературного героя
ІІ. Мета літературної освіти учня – читача: цілі, завдання
розширити відомості учнів про план;
навчати складати план характеристики літературного героя; розвивати усне зв'язне мовлення, логічне мислення, виховувати культуру мовлення
ІІІ. Очікувані результати
вміння учнями складати простий план літературного героя
ІУ. Тип і різновид уроку
Розвиток зв'язного мовлення
УІ. Теоретико - літературні поняття
План та його види
УІІ. Літературно мистецькі зв'язки
УІІІ. Наочні засоби навчання
таблиця «План та його види»

ІХ. Варіативне домашнє завдання
Підготуватися до самостійної роботи
Підготувати презентацію Життя та творчості Г.К.Андерсена.
Читати казку «Снігова королева» І-ІІ розділи


Інформаційна картка уроку літератури №_____
клас_____ дата_____
І. Тема уроку Г.К.Андерсен. «Снігова королева». Аналіз І-ІІ розділу казки
ІІ. Мета літературної освіти учня – читача: цілі, завдання
Поглибити знання учнів про літературну казку; ознайомити школярів із творчістю датського казкаря Г.К.Андерсена на прикладі його твору «Снігова королева»; розвивати навички виразного читання, самостійної роботи з книгою, аналізу тексту; сприяти вихованню моральних цінностей.
ІІІ. Очікувані результати
Сприймає великий за обсягом текст цілісно, переказує зміст казки «Снігова королева», називає особливості будови тексту, пояснює роль у будові казки антитези, складає усний опис одного із героїв казки.
ІУ. Тип і різновид уроку
Урок засвоєння нових знань
УІ. Теоретико - літературні поняття
Антитеза
УІІ. Літературно мистецькі зв'язки
Історія, образотворче мистецтво
УІІІ. Наочні засоби навчання
СД диск , тексти, виставка книг Андерсена
ІХ. Варіативне домашнє завдання
Прочитати ІІІ- ІУ розділи казки «Снігова королева».



Інформаційна картка уроку літератури №_____
клас_____ дата_____
І. Тема уроку Г.К.Андерсен «Снігова королева». Аналіз ІІІ-ІУ розділу казки. Поєднання побутовості й фантастики у казках Андерсена.
ІІ. Мета літературної освіти учня – читача: цілі, завдання
поглиблювати навички аналізу тексту; розвивати логічне мислення, усне зв'язне мовлення; виховувати вміння працювати з текстом, навички уважного читання.
ІІІ. Очікувані результати: уміють аналізувати текст , відрізняють реальне від фантастичного, дають визначення антитези.

ІУ. Тип і різновид уроку
урок-подорож
УІ. Теоретико - літературні поняття
фантастичне у творі
УІІ. Літературно мистецькі зв'язки
образотворче мистецтво
УІІІ. Наочні засоби навчання
тексти казки. виставка малюнків учнів, ілюстрації до казки
ІХ. Варіативне домашнє завдання
Прочитати У розділ до казки.
Переказувати прочитане

Комментариев нет:

Отправить комментарий