Урок № 15.
Поетизація працьовитості та скромності, ідея винагороди за людські чесноти в казці Ш.Перро “Попелюшка”.
Завдання 1. Скласти план до образу Попелюшки.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 2. Заповнити таблицю “Герої твору”.
Герої. Зовнішність. Риси характер. Вчинки героїв
Попелюшка
Мачуха
Дочки
Завдання 3. Як ви розумієте поняття “антитеза”?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 4. Записати слова і вказати, на що вони перетворилися:
Ящірка
гарбуз
щур
миші
Попелюшка
• Чи змінилась Попелюшка? Чому? _____________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
• Чому казка закінчується одруженням бідної дівчини з принцем? _________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
• Якими б квітами ви зобразили образи Попелюшки, мачухи, дочок, принца? Намалюйте їх.
Комментариев нет:
Отправить комментарий