Методична робота - інтелектуальна основа для педагогічної майстерності. В.О.Сухомлинський

Powered By Blogger

понедельник, 3 мая 2010 г.

Літературна казка. Ш.Перро

Урок № 15.
Поетизація працьовитості та скромності, ідея винагороди за людські чесноти в казці Ш.Перро “Попелюшка”.

Завдання 1. Скласти план до образу Попелюшки.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 2. Заповнити таблицю “Герої твору”.

Герої. Зовнішність. Риси характер. Вчинки героїв
Попелюшка

Мачуха

Дочки


Завдання 3. Як ви розумієте поняття “антитеза”?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 4. Записати слова і вказати, на що вони перетворилися:
Ящірка
гарбуз
щур
миші
Попелюшка
• Чи змінилась Попелюшка? Чому? _____________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

• Чому казка закінчується одруженням бідної дівчини з принцем? _________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

• Якими б квітами ви зобразили образи Попелюшки, мачухи, дочок, принца? Намалюйте їх.

Комментариев нет:

Отправить комментарий